Zapraszam do współpracy.

Dr. Jekyll and Mr. Hyde? Bywam jak kameleon, ale to nie wada, wręcz przeciwnie. Bo każda historia potrzebuje odpowiedniej oprawy.
Nieco statystyk:
- oglądalność bloga “Fotograf w podróży” – 35 000 UU w miesiącu
- ilość fanów na Facebooku: 13 200 (fanpage “Fotograf w podróży“) i 4 290 (fanpage “Piotr Trybalski Photography“)
- Instagram – 1 590 obserwujących.
Doświadczenie:
- zaplanowałem dziesiątki udanych akcji i kampanii promocyjnych. Robiłem to przez 10 lat w Onet.pl, prowadząc serwis OnetPodróże.
- w kreatywny sposób wykorzystuję potencjał tych, którzy toną w morzu stereotypowych skojarzeń: pracuję dla krajów, regionów, miast, atrakcji turystycznych (nazywają to marketingiem miejsc)
- piszę (także książki, najczęściej do prasy), fotografuję (tytuł Travel Photographer of The Year 2014, zwycięstwo w Leica Street Photo, finał Grand Press Photo i w konkursie fotograficznym National Geographic),
- kształcę (się… ale głównie innych, w czasie warsztatów – także wypraw fotograficznych w wiele zakątków Ziemi)
- opowiadam historie (nazywają to storytellingiem, niech im będzie) – także przygotowuję historie dla firm, dla marek – zarówno na bankiety i imprezy integracyjne (dla rozrywki) jak i konferencje, spotkania motywacyjne (na poważnie)
- jestem bestią (ale tylko na scenie). Przez 11 lat prowadziłem jeden z największych festiwali podróżników w Polsce – “3 Żywioły”. Publiczny występ przed tysiącem osób? Proszę bardzo.
Ostatnio udało mi się m.in:
- dla Turcji, objechać słynny Szlak Licyjski i przygotować zdjęcia oraz publikacje. Wystawa moich fotografii pojawiła się m.in. na Placu Zamkowym w Warszawie – zobacz.
- dla Scubaspa, w ramach wodowania nowej jednostki pływającej na Malediwach przygotować kompletny zestaw fotografii (do reklam, wizualizacji, katalogów, billboardów) i pokazać tydzień życia na łodzi – zobacz.
- dla Idea Expert, w ramach akcji #DLAWIĘKSZEJIDEI – opowiedzieć historię, prezentującą mój pomysł na realizowanie własnych, większych idei – zobacz
- dla Shella, w ramach akcji “Jazda pełna wrażeń” – opowiedzieć historię, prezentującą mój pomysł na podróż pełną wrażeń – zobacz
- dla SKODY, w ramach akcji “SKODA auto muzyka” – zaangażować się w wybór – jako juror – artystów, których muzyka sprawia, że czuje się wiatr we włosach – zobacz
- dla Nokii, w ramach premiery smartfona Nokia Lumia 1020 – opowiedzieć historię o decydującym momencie w fotografii – zobacz
- dla Austrii, w ramach projektu “Austrostrada” zorganizować akcję “Moje Wielkie, Austriackie Wakcje” i przez 21 dni chodzić po górach, pisać, fotografować i codziennie zamieszczać to wszystko na specjalnym blogu Austriaków.
Zainteresowane firmy i osoby zapraszam do kontaktu: +48 791 851 871, email: piotr @ trybalski.com
Współpracowałem z: